Monday, June 18, 2012

::bicara perasaan::

dalam hidup ini macam2 leh jadi...
recently, semua bnda xkena...
ini xkena,itu xkena.. banyak lagi la..
kusut kepala memikirkannya....
mau nda mau tepaksa juga di lalui....
tp banyak juga la interesting things yg berlaku.. yeya...
at least, behind the miserable things there's always interesting things happen...
kalau nak di ceritakan dari awal smpai akhir mmg bermalam-malam, berhari-hari dan berminggu-minggu la aku menaip kat cnie.. lol
firstly, skrg nie da mcm2 penyakit ada..
haishh... plg aku xsuka...'
as long as aku leh tahan akan ku tahan..
tp lau da xtahan... MAMA i need u here...
ntah la.. nak ckp xkurang rehat.. telebih juga.... huh
UJIAN2... sabar jak la...
sekarang nie aku cuma nak cepat jak balik umh....
only one months left be4 aku kembali ke Sabah... 
yess... itu yang ditunggu2.... xsabar doe...
pas 2 dgn perangai orang2 yang suda mengeluarkan true colornya lg.. aduii..
please la!!! lw nak tunjuk ebat please do it in ur own place..
dont show it here... nobody wants to see it oke..
please keep it until u go home yerr...
4 bulan da.. Ya Allah cepatnya masa 2 berlalu...
xsedar da smpai ke bulan terakhir aku dlm third sem nie....
kepala pun da penuh... yg melimpah kuar pun ada juga... yg xmasuk2 pun ada... hahahha
nex week da start exam..... bole ka aku???
aduii.. risaunya.... andainya xleh mmg hal la...
mana suda janji aku ngan parentsku,femiliku n kuargaku..
ckp nak s2dy betul2.. 
but..'
yg sebaliknya lak berlaku,,,,...'
banyak main sgt nie.... huh
hajat hati nak naikkan pointer.. tp tgok da mcm nie... cam xleh naik jak pointer....
lw turun pointer 2 mmg berpotensi..
tp akan di usahakan tuk naikkan pointer....
INSYAALLAH....


~chau cin caw dlu~

0 comments:

Post a Comment

 
Themes by: Simple-Blogskins. Powered by Blogger